Nova dimenzija udobja     

Torek, 8. september 2015
Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS TCSS
Različica z ročnim menjalnikom

Različica z ročnim menjalnikom

Avtor: Marko Miklavc

Kupci, ki bodo v bližnji bodočnosti obiskali katerega izmed evropskih prodajnih salonov znamke Suzuki, si bodo ob morebitnem nakupu modela SX4 S-Cross lahko zagotovili povsem novo dimenzijo udobja, ker bo ta kompaktni oblikovni križanec po novem na voljo tudi v povezavi z novim hišnim 'DSG' menjalnikom, ki nosi oznako TCSS.

Novi 6-stopenski menjalnik z dvojno sklopko, ki bo vozniku omogočil tudi možnost menjave prestav ob uporabi obvolanskih komand, nameščenih na območju večopravilnega volanskega obroča, bo zaenkrat na voljo samo kupcem dizelsko gnane različice modela SX4 S-Cross, ki jo premika že znani 1,6-litrski turbodizelski motor (88 kW/120 KM) v povezavi z dražjim paketom opreme (Comfort). Japonci so ob predstavitvi zapisali, da so zagotovili odlično kompatibilnost med novim menjalnikom ter že znanim in preizkušenim pogonskim motorjem, zato bo ta nova pogonska kombinacija kupcem lahko zagotovila še hitrejšo, mehkejšo in tudi bolj efektivno rabo razpoložljivih prestavnih razmerij (zaradi hitrejše menjave prestav je izguba razpoložljive pogonske energije med prenosom od pogonskega motorja do pogonskih koles lahko nižja). To realno razliko po navadi ponazarjajo samo nekoliko nižje odmerjeni 'britanski konji' (BHP), kjer je moč merjena pri 'končnem uporabniku' (na kolesu) in ne pri 'izvoru moči' (pogonski motor) kot to počno Nemci in večina ostalega sveta (razen Američanov, ki še vedno obožujejo domače 'SAE konje').

Ob tem so nanizali tudi nekaj podatkov. Komfortno orientirana simbioza med motorjem, menjalnikom in štirikolesnim pogonom je razvidna že iz podatka o največjem razpoložljivem motornem navoru (320 Nm), ki je vozniku takšnega suzukija dosegljiv že pri 1750 motornih vrtljajih v minuti. Kljub tem se bo voznik lahko odločil tudi za bolj dinamično vožnjo, predvsem po zaslugi razpoložljivih štirih različnih programov menjave prestav ('Auto', 'Snow', 'Sport' in 'Lock'). Zadnji program se obnese predvsem ob terenski vožnji ali pa v primerih izrazitih vremenskih nevšečnosti (sneg, plundra…) ob vožnji avtomobila. Omenili so tudi dodatni varčevalni potencial novega menjalnika, ker je hidravlika, ki je potrebna za delovanje menjalnika, podprta ob pomoči elektromotorja. Za tako motoriziranega in opremljenega suzukija (SX4 S-Cross 1.6 DDiS TCSS Comfort) bo nemški kupec odštel najmanj 27.390 evrov. Obstaja pa še bolj prestižna različica v obliki različice Comfort+, kjer kupec prejme tudi panoramsko strešno okno, navigacijski sistem in črno obarvan set 17 palčnih koles. V tem primeru bo nemški kupec olajšan za 31.090 evrov.

| Share