Suzukijeve novosti za domače kupce     

Ponedeljek, 25. september 2017
Tokyo Motor Show 2017
Suzuki e-SURVIVOR

Suzuki e-SURVIVOR

Suzuki XBEE (cross-bee)

Suzuki XBEE (cross-bee)

Suzuki XBEE STREET ADVENTURE

Suzuki XBEE STREET ADVENTURE

Suzuki XBEE OUTDOOR ADVENTURE

Suzuki XBEE OUTDOOR ADVENTURE

Suzuki SPACIA CONCEPT

Suzuki SPACIA CONCEPT

Suzuki SPACIA CUSTOM CONCEPT

Suzuki SPACIA CUSTOM CONCEPT

Suzuki Carry Open-Air Market Concept

Suzuki Carry Open-Air Market Concept

Avtor: Marko Miklavc

Pri japonski znamki Suzuki so v teh dneh razkrili njihove štirikolesne novosti, ki bodo prikazane na letošnjem avtomobilskem salonu v Tokiu, ki bo letos izveden že 45-tič. Istočasno so Japonci napovedali pričetek priprav na praznovanje okroglih sto let obstoja znamke Suzuki, ki ga bomo praznovali leta 2020.

Ker gre v primeru tokijskega salona avtomobilov za bolj interno, domačo avtomobilistično prireditev, bo temu primeren tudi letošnji nabor Suzukijevih novosti, ki so povezane predvsem z dogajanjem na domači 'Kei Car' (lahek avtomobil) sceni, kjer ima znamka Suzuki zelo močno vlogo, ker pri njih nastajajo tudi identični serijski modeli, ki so po rojstvu okrašeni z logotipi nekaterih drugih japonskih proizvajalcev vozil (Mazda, Mitsubishi in Nissan), kjer so v celoti ali pa delno opustili razvoj takšnih majhnih avtomobilov.

Letos bodo domači publiki predstavili štiri konceptne avtomobile (e-SURVIVOR, SPACIA CONCEPT & SPACIA CUSTOM CONCEPT ter gospodarsko orientirani prototipni model carry 'Open-Air Market Concept') in povsem nov serijski model XBEE (cross-bee), ki bo japonskim kupcem na voljo v več različicah. Najbolj futuristično je izveden prototip z oznako e-SURVIVOR, ki za razliko od številnih podobnih novosti v zadnjem času ne stavi vse na avtonomno vožnjo, namesto tega Japonci prisegajo na lahko gradnjo in kompaktne zunanje karoserijske mere (dolžina: 3460 mm, širina: 1655 mm, medosna razdalja: 2300 mm), striktno električni pogon (4. električni motorji, vgrajeni v 4. kolesa) in v primeru tega 'mikro terenca' tudi na klasično zasnovo ('ladder frame') zmogljivih terenskih vozil. Zato e-SURVIVOR ni SUV (glavna značilnost, ki loči SUV vozila od pravih terenskih vozil, je samonosna karoserija), temveč pravo terensko vozilo z amfibijskimi sposobnostmi, ki napoveduje možno prihodnost takšnih vozil za delo, šport in prosti čas. Temu primerna je tudi zasnova dvosedežne potniške kabine, ker se med armaturno ploščo in vetrobranskim nahaja informativni zaslon, ki se razteza po celi širini armaturne plošče, leva stran zaslona prikazuje podatke namenjene vozniku, medtem ko ima sopotnik na desni strani omogočen dostop do spleta in posledično tudi dostop do številnih informacij. Vse skupaj pa je podprto še s centralnim 3D prikazom pozicije avtomobila v obliki krogle.

Precej manj futurističen je par novih konceptov (SPACIA CONCEPT & SPACIA CUSTOM CONCEPT), ki pa ne dajeta vtis prototipnih vozil, ker sta oblikovana v maniri velikoserijskih modelov. Tudi v tem primeru so se konstruktorji odločili za 'tall boy' koncept enoprostorca z zadnjim parom drsnih vrat, ker so pač zakonsko omejeni pri 'tlorisu' (dolžina in širina) avtomobila, zadosten prostor za potnike pa lahko zagotovi samo visoka karoserija. SPACIA CONCEPT nagovarja običajne uporabnike, bolj zahtevnim so namenili koncept SPACIA CUSTOM CONCEPT, ki želi opazovalce impresionirati z ogromno masko hladilnika, drugačnimi platišči in več sijoče kovine. Največ pozornosti pa bo deležen novi serijski model XBEE (cross-bee), kjer je njegova 'crossover' (oblikovni križanec) usmeritev vidna že ob omembi njegove modelne oznake. Kompaktni 5-vratni avtomobilček bo kupcem na voljo tudi v nekoliko bolj robustni različici OUTDOOR ADVENTURE, ki kupce spodbuja k obisku narave. Pripravili pa so tudi različico STREET ADVENTURE za mestne avanturiste, drugih podrobnosti pa zaenkrat niso razkrili. Ste pa lahko sigurni, da tudi ta model v celoti ustreza modernim 'Kei Car' predpisom, ki poleg velikosti avtomobila omejujejo tudi pogonsko moč.

Kupcem bodo letos predstavili tudi novo različico njihovega lahkega gospodarskega modela z imenom 'Carry Open-Air Market Concept'. V tem primeru gre za koncept mobilne trgovine, ki se lahko pohvali tudi z nizkimi obratovalnimi stroški, cenovno dostopnostjo ter izredno mestno okretnostjo.

| Share