Več kot odličen sprejem pri kupcih     

Sreda, 6. april 2016
Suzuki vitara brezza & baleno
Avtor: Marko Miklavc

Iz Indije, kjer se je 25. marca pričela odvijati prodaja povsem nove vitare brezza, poročajo o velikem zanimanju kupcev za ta Suzukijev kompaktni SUV, podobno čislan pri kupcih je tudi novi baleno. Zato se pri indijski podružnici koncerna Suzuki trenutno resno ukvarjajo s težavo (premajhna delovna kapaciteta tovarne), ki bi jo bili veseli pri marsikateri drugi avtomobilski znamki …

Zaradi premajhnih proizvodnih kapacitet in velikega števila naročil (do sedaj so prejeli že več kot 30.000 naročil ….) so kupci modela vitara brezza prisiljeni potrpeti, ker znaša trenutni dobavni rok za ta model od 6 do 8 tednov, vendar samo v primeru, ko se bo kupec odločil za osnovno opremljeno različico tega SUV modela (dolžina: 3995 mm, širina: 1790 mm, višina: 1640 mm, medosna razdalja: 2500 mm, odmaknjenost karoserije od vozne podlage: 198 mm, dimenzije nameščenih pnevmatik: 215/60 R16), ki bo uporabnikom lahko ponudil tudi osnovnih 328 litrov (VDA norma) prtljažnega prostora v zadku. Če se bo indijski kupec odločil za nakup bolje opremljenih različic ZDi+ D in ZDi+ s podobno vgrajeno opremo kot je všeč kupcem v Evropi in ZDA, bo čakanje na nov avtomobil še daljše, ker indijski mediji ob tem omenjajo 5 mesecev čakalne dobe. Za to opcijo (vgradnjo boljše opreme) se odloči približno polovica kupcev. Ob tem so omenili še en zanimiv pojav. Čeprav se je veliko potencialnih kupcev na začetku zanimalo za manj opremljene različice tega modela, so ob prihodu v prodajne salone in posledičnim srečanjem z avtomobilom v živo pozabili na skromnost in se kasneje raje odločili za nakup dražjih različic …

Trenutno lahko v obeh indijskih obratih, kjer nastaja model vitara brezza, v enem dnevu izdelajo največ 5000 novih primerkov tega modela, ker gre za tovarni s predvideno letno kapaciteto do 100.000 vozil. Indijci in Japonci sedaj mrzlično iščejo rešitve za razširitev proizvodnje, vendar zadeva ni tako lahko izvedljiva, ker je v igri tudi približno 200 dobaviteljev sestavnih delov. Razširitev proizvodnih kapacitet čaka tudi njih. Ob tem se zastavlja tudi vprašanje kako bo vse skupaj vplivalo na še en model, ki nastaja v Indiji za potrebe celotnega sveta. Govorimo o novem balenu, ki so ga kupci očitno že tako vzljubili, da Indijci tudi v tem pogledu ne dohajajo povpraševanja. Trenutna proizvodna kvota za ta model znaša približno 14.000 mesečno izdelanih avtomobilov. Od tega jih je 10.000 namenjenih indijskim kupcem, približno 4000 novih balenov odide na druga tržišča, med njimi tudi na nemško, kjer so v teh dneh razkrili tudi prodajne cene. Za osnovno motoriziranega (bencinski motor (blagi hibrid) z 1,2 litra delovne prostornine in 66 kW/90 KM pogonske moči) in osnovno opremljenega balena bo nemški kupec odštel najmanj 13.790 evrov. Drugo možnost motorizacije predstavlja 1,0 litrski turbobencinski motor (82 kW/111 KM). Nemškim kupcem so na voljo trije različni paketi opreme.

| Share